onsdag den 16. september 2015

Gennem fordybelse og eftertanke

Af erfaring og når jeg ser mig omkring.... alle som 1 ad gangen.... ser jeg dem som MENNESKER med ALT hvad de må indeholde.... vi indeholder glæde, sorg, bekymringer, mørke sider, lyse sider.... skam, skyld, mindreværd, lykkerus, kærlighed, had, angst... Ja ALT hvad der er...

Men jeg ser MENNESKER der er født med kærlighed, i kærlighed og jeg ved bare at kærligheden ligger lige i overfladen, men andre ting der kom til i gennem livet får det til at se anderledes ud... det kan få os til at være arrogante, (og så kan jeg ikke stave til jalux), ligesom det kan få os til at være mistroiske, (nånå.. så er den gal igen), men lige derinde under overfladen, som egentlig er lige til at hive af.... ser jeg alt kærligheden og sorgen over ikke turde være sig selv og leve i fuldstændig fred med sig selv.... 


Lige her mærker jeg først en følelse af at sørge med dem i deres væsens øjeblik... men kun for at smile atter og føle glæden ved at vide, DE ER VIDUNDERLIGE MENNESKER, der bare ikke lige ved det endnu... og nogen gange kommer de aldrig til at vide det..... det er HER, jeg så gerne vil ligge et ord ind....


Alt hvad vi er gjort af.... alt hvad vi må indeholde....

Alt hvad vi har gjort gennem livet.... alle vores fejl.....
Alle vores fornedrende tanker og følelser vi har gennemgået......

HAR ALDRIG VÆRET DET VI DRØMTE OM...


Men vi gør ting, ofte, som vi tror de andre gerne vil have at vi gør, så vi kan få en følelse af at være bladt dem de godt kan li..... vores optur er der lige efter vi har gjort dette gode for nogen eller i en sammenhæng af andet, men som tiden går kan vi få følelsen af bare at være "statister" vi bliver skuffede.... vi føler ikke lykke længere tid ad gangen.... og nogen gange leder vi ligefrem efter ting vi kan gøre for andre for at få en god følelse igen.....


Jeg tror på at vi som mennesker går galt i byen alt for ofte.... vi er for optaget af at gøre noget vi egentligt ikke føler os glade ved.... men vi fortsætter....

Men undskylder os selv, de andre og giver andre skylden for at ting ikke hænger sammen for os..... men vi fortsætter.... nogen gange fordi vi ikke vil gøre nogen kede af det.... det er blevet vigtigt at være en del af dem vi er sammen med uden hensyntagen til om vi føler os helt rigtigt placeret... vi fortsætter bare.... dag ind og dag ud....

MEN HVORFOR GØR VI DET....?


Vi er blevet bange for at skille os ud fra mængden.... for er du ikke i mængden, kan du nemt blive "dømt" af mængden... DU TROR DET IHVERTFALD... FOR DU HAR OPLEVET AT SE ANDRE BLIVE DØMT... ELLER HØRT NOGEN DØMME ANDRE.... ELLER DU HUSKER PLUDSELIG AT DU VAR MED TIL AT DØMME ET ANDET MENNESKE....


Jeg tør godt fortælle alle højt og inderligt.... I ER HELT PERFEKTE ALLE SAMMEN.... DER ER BUNKER AF KÆRLIGHED TIL ALLE..... 


Træk det skræmte "lag" af dig..... GIV SLIP PÅ ALT DET DU HOLDER SÅ FAST PÅ FOR IKKE AT BLIVE ULYKKELIG ELLER for ikke at blive en af DEM DER BLIVER DØMT AF MÆNGDEN....


For du er ej lykkelig som du har det nu.... du kan få det bedre... altid.... 


Jeg tør sige dig, at du er lige som alle andre.... der går i ulykkelig følelse.... uanset hvilken årsag du har det i og med....  VÆR BLOT MODIG OG FIND DIN INDRE HARMONI.... 

Alle drømmer om denne tilstand, de taler ikke om den i mængderne..... de flyder bare bare med.... eller ved slet ej at denne vidunderlige tilstand er til stede i dem... lige under "laget"...

Her under dit "lag" lurer det bedste og kærligste du overhovedet kan drømme om..... DIT INDERSTE VÆSEN...


Når du tør give slip.... og du finder kærligheden i dig selv får du aldrig mere brug for at trække dit "lag" ned over dig.... du får aldrig mere brug for at dømme andre og HER oplever du lykken over at være DER hvor du er bevidst om det....


HER ER DIN STØRSTE KÆRLIGHED... OG DEN BLIVER FREDEN OG HARMONIEN I VORES FÆLLES VERDEN EN DAG....


Jeg glæder mig bare.....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar