torsdag den 10. november 2016

Du behøver det ikke....

Denne jul 2016 har jeg trukket stikket....

Hvorfor gør jeg så det??

Jeg bliver så bekymret over min økonomi, mit mentale overskud og TANKERNE er millioner hele tiden....
Løber budgettet rundt... når jeg det... er der penge nok....
HELE TIDEN....

I år har jeg meldt ud at jeg er MIG og vovsen på matriklen... med nok bare en rugbrødsmad og god kop kaffe... strikkepinde og en god film...

Vi som mennesker holder os til hvad andre siger og gerne vil have vi skal gøre.. på faste tider i løbet af året og det har sin PRIS...

For mit eget vedkommende tilsidesætter jeg mig selv...
Jeg bliver stresset allerede 2 til 3 måneder FØR jul...

Hvad skal jeg give i gave... er det nu for småt at give og hvad tænker "de" (modtagerne)?
Jeg modtager altid fineste gaver.... og nogle ret dyre af slagsen... det giver mig jubel men også sorg...

Jeg er stået af denne Jul 2016
Jeg vil tænke på mig selv, passe på mig selv... og passe godt på de små penge jeg har... så sover jeg nemlig også roligt om natten... for uden nattesøvn... ingen energi næste dag...

Tænk på dig selv... det er INGEN forbrydelse at være stået af en JULEAFTEN..... men det kan være en "forbrydelse" overfor sig selv at hoppe på en "vogn" man egentlig ikke føler man har godt af at være i....

Alle andre overlever selvom jeg ikke kommer i år..... de skal bare lige prøve det.... så vænner de sig til det... og det er godt nok alt sammen....

Pas godt på dig selv ude i det der JULESPECKTER der starter NUUUUU....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar