mandag den 21. november 2016

ØKONOMI

Det er vist det ord vi tænker mest over i vores liv... PENGENE!!

Har jeg nok
Slår de til
Hvordan får jeg flere
Har jeg råd til det
Jeg har ikke råd til det
Jeg har ikke nok
Jeg kan ikke tjene flere

Alle disse tanker fylder rigtig meget i de fleste menneskers liv.

Vidste du at du kan hjælpe dig selv omkring din økonomi bare ved at bruge dine tanker på en anden måde??

Penge får hurtigt en negativ indvirkning på vores system (tanker) som så igen skaber blokeringer til at pengene kan komme til os.... Vi kan ikke modtage med mindre vi er i harmoni med os selv og vores måde at tænke på.

Har du negative tanker... kan næsten sige dig med det samme at du er utilfreds omkring din økonomi.

Jo mere positiv du er... jo mere åben du er.... vil du også føle en mere harmonisk balance indeni dig selv.

Vi kan jo godt blive enige om at det at have mangel på penge, ikke er rart, vi bliver meget optaget af det.
Dette gør at vi lukker ned for det der kommer til os... vi SER simpelhen ikke ting omkring os... vi opdager ikke alt det gode der til os... vi er alt for optaget af vores mangel på penge.

Vores liv bliver ikke levet fuldt ud. Vi kommer til at kæmpe mere for det vi ønsker os og vi vil hele tiden tænke på de penge vi ikke lige har.

Prøv dette....

Hver gang du tænker du mangler penge så sig til dig selv: Jeg er så taknemlig for alt det jeg har. Alt kommer til mig på skønneste vis og jeg er i balance.    OG hav en 200 kr. seddel i din pung liggende for altid. Brug den aldrig, den vil signalere til dig at du altid har penge og give dig RO.

Denne sætning fortæller din hjerne at du har ALT hvad du skal bruge og at du er lykkelig og glad, samt at det du skal bruge HAR du altid......

Denne sætning beroliger dit inderste så du kan nyde hele dit liv hele vejen....

Du vil sove bedre om natten og kunne arbejde bedre om dagen. Du vil blive en meget mere harmonisk person og det gode vil tiltrækkes dig...

PRØV det bare....

Med lys og kærlighed til dig. Hvem end du er.... så TAK fordi du er her i dette liv sammen med mig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar